جامع ترین اطلاعات و اخبار ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

 

قفل های امنیتی اتاق مهمان، می توانند جنبه مهمی برای محافظت از مهمان باشند. برای جلوگیری از ورود اجباری، درها و پنجره های اتاق مهمان باید تقویت شوند. برای اطمینان از ایمنی اتاق مهمان در برابر سرقت، نصب درب ضد سرقت و قفل های با امنیت بالا، بسیار حیاتی است. کنترل موثر قفلها، در هتل برای امنیت ملک محل اقامت ضروری است. تمام کلیدهای قفل از نظر فلزی یا الکترونیکی باید به اندازه کافی کنترل شوند. در حال حاضر انواع مختلفی از قفل موجود است اما حتی اگر هتل ایمن ترین یا گران ترین مورد را بخرد و آنها از روش های کنترل کلیدی مناسب پیروی نکنند، این امر به راحتی به دست مجرمان می رسد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت قفل هتلی که در اخر موجب رضایت بیشتر مشتری میشود، میتوانید به این سایت مراجعه کنید.

انواع قفل هتلی

انواع قفل هتلی

انتخاب قفل هتلی مناسب در امنیت اتاق ها بسیار اهمیت دارد. در این قسمت به برخی از انواع قفل ها میپردازیم:

  • قفل سنتی که از طریق کلید های مکانیکی باز و بسته میشوند.
  • قفل های استاندارد، که به طور کلی شامل صفحه ای با دستگیره، یک کانال کلید جداگانه در قسمت راهرو درب و یک واحد تیرچه در قسمت اتاق مهمان درب است.
  • قفل های هتلی که از کارت برای بازگشایی درب اتاق استفاده میکنند.

  • قفل های الکترونیکی با انتخاب تصادفی ترکیبات کلید جدید برای هر مهمان بهره میبرند.

  • قفل های هوشمند که دارای صفحه پین کد هستند

  • قفل های هوشمند بیومتریک که از قابلیت اثر انگشت یا قابلیت تشخیص چهره استفاده میکنند. به این قفل ها، قفل اثر انگشتی نیز میگویند.

  • قفل های هوشمند هتلی که از طریق کوشی های هوشمند باز و بسته میشوند.

 

تعدادی سیستم برای افزودن به قابلیت تغییر کلید و اصلی تغییر در قفل اتاق مهمان معرفی شده است. به عنوان یک دلیل امنیتی، در حال حاضر هتل ها دارای قفل هایی هستند که در پیچ و مهره جمع شده اند، بنابراین چرخاندن دستگیره به طور خودکار دنده و همچنین قفل اصلی را آزاد می کند.

 

قفل های کارتی روشی موثر برای "قفل کردن" کارتهایی که قبلاً صادر شده اند و اجازه ورود فقط به میهمان فعلی را فراهم می کنند. در سیستم های کارت الکترونیکی همچنین ممکن است از یک سیستم لمسی استفاده شود که در آن برای هر میهمان در طول اقامت وی ​​کد ویژه ای تنظیم می شود.

 

این قفل ها معمولاً برای ورود به اتاق مهمان نیاز به وارد کردن توالی اعدادی دارد که فقط برای میهمان شناخته شده است و هنگامی که مهمان قبلی اتاق را ترک میکند، آن اعداد لغو میشوند و برای مهمان جدید، اعداد تازه ای رمزنگاری میشود.

انتخاب قفل هتلی مناسب

برای انتخاب قفل برای هتل خود باید موارد مختلفی همچون امنیت قفل، سهولت بازگشایی، قیمت مناسب و ... را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید قفل نمایید. در حال حاضر میتوانیم در جهت حمایت از تولید ملی، از شرکت تنسر برای خرید قفل هتلی اقدام نماییم و اگر قصد خرید قفل خارجی را دارید میتوانید از شرکت اونیتی و سالتو خرید خود را انجام دهید.

 

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • امیر رنجبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی